Pengganti Ubat Nyamuk

Pengganti 'Ubat Nyamuk'.

Macam menarik je kan?

Ok,ni umi nak war2kan. Umi sejak jumpa Bugs Away ni memang dah tak guna dah 'ubat nyamuk' ke, penyembur nyamuk ke.

Sebelum ni tahu benda2 tu semua tak berapa nak elok pun. Bau nya mak aih. Memang tak boleh tahan. Lagi2 untuk yang ada athma macam Amsyar. Memang sebolehnya elakkan lah guna penyembur nyamuk.

Ini umi nak tunjuk. Ada je yang lebih selamat untuk kita gantikan segala jenis ' ubat nyamuk' tu.

Dalam bentuk balm. Cuma sapu pada anak2 je. Selesai masalah digigit nyamuk. Nyamuk malu nak hinggap dek bau 'Lemongrass'. Yang bestnya bau Bugs Away ni menenangkan. Memang semerbak bau 'Lemongrass'.

Ok cukup dulu kot cerita pasal Bugs Away ni. Banyak lagi nak share. Tunggu the next episode ye. Hihihihi

#Puer's Kidsdom
#EveryMomsWish

Salam Sayang
Ummi Wawa

No comments:

Post a Comment